Marketing de continguts

Eva Sanagustin redactora web freelance: es dedica a escriure articles per webs corporatives , newsletters, blocs... qualsevol text online que serveixi per atraure al client utilitzant el marketing de continguts.
La tècnica que utilitza es basa en la redacció de continguts online que es publiquen en un format entenedor: fàcils de llegir, interessants per ser compartits a les xarxes socials, cercables per buscadors i que compleixen els objectius de marketing de la empresa. En el recurs que ens ofereix Sanagustin sobre  content curation s'explica breument en 10 passos quina metodologia podem aplicar als nostres treballs per tal de clarificar al màxim els continguts que apareixen.

Un cop més, veiem com a través de l'informació digital s'utilitzen eines per promocionar en aquest cas, els productes i  els serveis de les empreses. A la xarxa es fa notòria la necessitat d' oferir continguts interessants i útils aportant informacions que siguin entenedores i captin l'atenció immediata  dels lectors. En relació a l'assignatura que estem cursant, molts cops utilitzem xarxes socials com Twitter  o algun blog personal i si ens fixem en la informació que publique. els diferents usuaris molts cops abusem de la paraula i el missatge que volem transmetre no queda clarificat. En aquest sentit, podríem fer una crítica a l'exigència que els mestres fem molts cops a l'hora de demanar un cert nombre de pàgines als treballs que han d'entregar els alumnes, més aviat ens hauríem de referir a la riquesa del seu contingut potenciant la capacitat per sintetitzar la informació.


No hay comentarios:

Publicar un comentario